De heksenjacht van callcenters op ‘vermoedelijke besmette burgers’ loopt niet van een leien dakje…

2

Uit deze getuigenis blijkt dat het tracking- callcenter voor het opsporen van met COVID-19 besmette burgers, misschien niet optimaal werkt. Wie belt er eigenlijk en hoe worden je gegevens verwerkt? Is dit zinvol en wie beslist over de verdere afloop?

Deel deze informatie
[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.5.2″ _module_preset=”default” hover_enabled=”0″][et_pb_row _builder_version=”4.5.2″ _module_preset=”default” hover_enabled=”0″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.5.2″ _module_preset=”default”][et_pb_text _builder_version=”4.5.2″ _module_preset=”default”]

Deze onderneemster uit Genk werd dagelijks opgebeld nadat een vriend van hen positief werd getest. Er kwam, na het vijfde telefoontje, ook nog een thuisbezoek aan te pas.  De vriend, welke besmet was, had behalve geur en smaakhinder, geen andere symptomen. Op het attest stond nochtans te lezen : “Zeer hoge dosis corona”. Het slachtoffer moest 2 weken in quarantaine. Maar ook daar was eigenlijk niet echt duidelijkheid over: de ene  dokter schreef 7 dagen afzondering voor, de andere 4 dagen… 

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]
Deel deze informatie

2 thoughts on “De heksenjacht van callcenters op ‘vermoedelijke besmette burgers’ loopt niet van een leien dakje…

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *