De media wordt door de farmaceutische industrie betaald om te programmeren tot vaccineren. Deze hypnosetechnieken oefenen een invloed uit op overtuigingen, ideeën, gevoelens en gedrag. Het herhaaldelijk visueel en auditief aantrekkelijk maken van vaccineren, zal de boodschap dat vaccins ‘veilig en efficiënt’ zijn, laten doorsijpelen naar het onderbewustzijn waar de mantra zo ingeburgerd geraakt dat er automatisch en blind naar gehandeld wordt, zonder kritisch de voor- en nadelen ervan te analyseren. ¹
Vaccinatiecampagnes worden ingezet in scholen, mutualiteiten, de muziekindustrie enz…:
De Christelijke Mutualiteit heeft van de overheid de opdracht gekregen om op visuele wijze (via een reclameaffiche) mensen te programmeren tot (corona)-vaccineren! ²
Daarop hebben wij, bewuste burgers in een open brief ons gedacht kenbaar gemaakt. ³
Tevens promoot de meidengroep K3 vaccins:
‘10.000 covidvaccins kleuren mijn armen blauw, 10.000 covidvaccins zijn op weg naar jou.’ ⁴
Tegenwoordig worden ook de scholen gebruikt voor hun vaccinatiecampagnes:
Vanaf mei 2021 krijgen kinderen van het lager onderwijs deze informatie voorgeschoteld:
“Inenten en gaan! Vaccins komen eraan”: klinkt het bij de luchtvaartmaatschappij Ryanair.⁵
Er worden zelfs figuranten gezocht om fictieve vaccinaties te tonen op TV. ⁶
De media rapporteert steeds in het voordeel van de farmaceutische industrie en de overheid. Als het iets is in de lijn van vaccins zijn veilig en effectief, dan hoor je er onmiddellijk van. Maar het blijft ijzig stil rond studies over vaccinatieschade die de krantenkoppen zouden moeten halen.
Gelukkig zijn er veel integere artsen, advocaten, ouders, zorgkundigen en mensen uit allerlei beroepen over de hele wereld die via getuigenissen het verborgene aan het licht brengen.
Want al loopt de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt ze wel!
Bronnen: